Skjønne mai

Ble gamletante til en gutt i mai. Er så herlig å strikke babyklær :) Dette ble det 3.gamletantebarnet <3 font="">
Oppskrift på jakka er fra Klompelompeboka
 nr 1 mener jeg at det er. Strikket i Drops babymerino 
Babyen fikk sokker, en body i Lille Lerke og en lue som passet til jakken. Men dette finner jeg ikke igjen bilder av.

Ble nå ei jakke i mai også. Blir liksom ikke for varmt for meg til å strikke ulljakker ;)

Denne gangen ble det Loppa, men uten lopper. Dette er en oppskrift fra Pinneguri, Ann Myhre.Her finner du hennes blogg og her finner du henne på Ravelry En av mine favoritt strikke-designere. Strikket i Finull denne jakka som mange av jakkene jeg strikker :) Strikket en Loppa i 2016 også :)

Beklager dårlig bilde. Er ingen fotograf desverre, var nok i tillegg for seint på ettermiddagen dette..

Strikket nok mere i mai, men det er nok dårlig dokumentert. 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Godt nytt år