Sommer 2013


Hei hei, jeg er her jeg :D
I sommer har jeg jammen ikke blogget mye. Det har vært en fantastisk sommer med masse flott vær og mange flotte turer. Har også strikket masse :)
Tror nok jeg må lage flere innlegg om denne sommeren og begynner med litt i dag :D

I slutten av juni tok jeg og mannen oss en tur til Stockholm. Har hatt så lyst å reise akkurat dit. Byen stod til forventningene. Flott by, masse fint både og se og kjøpe. Når været viste seg fra sin beste side ble det jo bare en kjempetur :D
Litt garnkjøp ble det jo :D
Jeg er kjempeheldig og har en tålmodig mann <3 font="">
Vi var vel innom 6 butikker som hadde garn og/eller stoffer :D Gjett om fruen koste seg :D
Vært kjempedårlig til å ta bilder av det jeg har strikket så det blir ikke noen bilder av det nå. Det får komme neste gang :D

Enda 2 heklekjoler fra Dalehefte 277 har blitt ferdig i sommer :) 
Desse kommer jeg til å selge på høstmarkedet Salig Blanding i oktober ;)

Nå er det på tide å gjøre seg klar til lunch med tidligere kollega :)
Ha en trivelig dag du me :D


Kommentarer

Husmorspira sa…
Ser ut til at du har hatt en fin sommer :)
Håper det kommer en like god høst :)
Strikketine sa…
Stocholm er en flott by ja! Også om vinteren syntes jeg! ;-)

Gleder meg til å se mer av det du har laget!

Og i år skal jeg få med meg "salig blanding"! :-)

God søndag!

Populære innlegg fra denne bloggen

Godt nytt år