Oj oj oj, som tiden flyr. Det er nesten flaut at det går an å la det gå så lang tid før man får inn et eneste bittelite innlegg ;)
 
Siden sist har jeg vært med på et Høstmarked. Her var jeg med å arrangere, moro men ganske slitsomt også :)
 
Bilde av min stand, dette er kvelden før, gjorde om endel lørdagen da markedet var.
 
Vi var 15 utstillere i et lite lokalet som viste seg å bli kjempelite. Det kom så masse folk at de gikk i kø rundt omkring. Det var kjempemoro og de fleste var veldig fornøyde med omsetninga.
Vi snakker allerede om at det hadde vært kjekt å ha et vårmarked også. Jaja, tiden vil vise hva vi får til.
 
I november hadde jeg stand hos det lokale husflidlaget.
 
De holder til i en gammel skole. Fantastisk sjarmerende sted å ha marked.
Dette markedet gikk over 2 dager. Fornøyd med omsetning.
Godt det ikke var flere messer/markeder før jul. Da hadde det nok blitt spreng strikking/sying.
 
Er akkurat ferdig med de siste bestillingene jeg fikk. Nå skal det bare være egostrikk og kosestrikk fram til jul.
 
Har fått ei ny dille. Hadde noen veninner på besøk torsdag kveld. Vi har lenge snakka om å prøve decoupage, og endelig fikk vi prøvd litt.
Vi holdt på i noen timer og har ligger de halvferdige "maleriene" våre på spisestuebordet vårt :D  Det blir snart enda en kveld så vi får blitt ferdige :D
Dette var kjempemoro :D
 
I morgen er det første søndag i advent.
Stjerna henger i vinduet og stakene funnet fram.
Kose meg litt i morgen tenker jeg med å få litt adventsstemning i huset.
 
Håper du har en trivelig helg :)
Vi sees snart :D
 
 

Kommentarer

Kara sa…
Så gøy med marked, ihvertfall hvis man får solgt litt. Jeg prøvde meg en gang for mange år siden. Var ute og frøys en hel dag og fikk solgt en ting! Men det frister faktisk å prøve seg igjen. Ser ihvertfall ut til at du hadde mange flotte ting på bordet ditt.
Jorunn S. sa…
Wow, for en produksjon. Så masse fint du lager. Datteren min (15) og to venninner skal ha julemarked i ungdomsklubben her vi bor i dag. Gikk veldig bra i fjor - tror og håper at det går enda bedre i år :) God førjulstid!
Inger sa…
Så mykje fint du har laga og hatt med på marknader.
Solfrid sa…
Koselig med julemarked. Jeg elsker markeder og finner alltid noe å kjøpe.
Solskinnet sa…
Høres gøy ut å stå på marknad.
Masse fine ting du hadde med deg.
Gøy med julemarked - bruker å være godt besøkt. Ser ut som du ha mye fint!

Populære innlegg fra denne bloggen

Godt nytt år