Er det mulig ?????

9.april stod det på kvitteringa. Da var jeg på Stoff og Stil sist, også har jeg glemt å vise det frem, er det mulig ?
Nå kommer det i allefall. Litt diverse nødvendigheter ser du ;)  Rydda litt før jeg skulle sy litt i sted og da fant jeg ut at jeg ikke hadde rydda ut av posen..
Jaja, nå er det pakka ut og faktisk ble jeg inspirert til å komme  i gang med litt mere putesying. Sittepute og 1 pyntepute til benken på trappa var det jeg rakk i dag:
Skal lage flere pynteputer etter hvert. Var moro dette :D Benkeputa er sydd i stoff som ser ut som lapper, men puta har jeg sydd sammen lapper, bakstykket er rød-prikkete.
Rødt er visst utefargen min i år, veldig fint synes da jeg :)

Endelig er Marius-tunika`n ferdig, den var jammen drøy på slutten. Strikket i Sandnes mini alpaca på pinne 3. Vekt: 580gr.  Dette er ikke et garn jeg frivillig strikker av igjen. Tunika`n er veldig myk og lett, men noe utrolig lange hår i garnet. Ville lett dele seg. Men ferdig ble den:
Min kollega som skal ha den har prøvd den like før den ble ferdig og tror hun ble fornøyd og det er jo det viktigste:D

Nå har jeg 8 tagger igjen å strikke på kanten til teppet så det ser jammen ut til at teppet slipper å bli UFO (har nok teppe-UFOèr) Fikk faktisk lyst å fortsette på en UFO jeg har liggende, et hekleteppe. Vi får se i morgen når teppet er ferdig.

Nå er det tilbake til tagge-kanten, kanskje jeg får blogga teppet i morgen :D

Ha en hyggelig lørdagskveld så lenge :D


Kommentarer

Unknown sa…
Å, så mye fint! Rødt er deilig ute om sommeren. Og mariustunika og pledd - det er ikke småtteri! Wow!
Så mye fint hos deg....stoff og stil er en flott butikk....
Tunikaen var jo nydelig og litt av ett arbeid
Ønsker deg en fin søndag
Helle sa…
Hei Sissel, så koselig blogg du har. Flott Marius-tunika da har laget. Kjedelig med garn som tråder seg, men så lenge mottakeren er fornøyd så veier det ofte opp for mye frustrasjon.

Ps så i innlegget under at dere skulle plante Bjørk langs kanten for hekk. Et annet alternativ kan være AgnBøk som er i slekt med Bjørk, men snillere i forhold til allergi og som ikke drysser så mye. Den kan bli opptil 5 m høy, men fungerer godt som hekk dersom du klipper den ned. Den beholder bladene om vinteren også, og slipper ikke disse før nye skudd kommer om våren. Du får dermed en litt tettere hekk om vinteren også.
Så mykje flott!! Du er kreativ og aktiv. Ha ein fortsatt fin søndag.
Forresten. Sokkemønsteret til Bittami vert nok lagt ut på Ravelry no når mysteriet er ferdig og ho har funne namn til dei. ;)
Unknown sa…
Så mye fint du har laget. Det er jo overraskelse å finne en pose som man har glemt. :))

Populære innlegg fra denne bloggen

Godt nytt år