Lørdagskveld

Gutta i heimen ser på Fleksnes og det er noe av det kjedeligste jeg veit,  blogger litt i stede jeg ;D

Her er fargevalget til kåpa jeg strikker. Etter å ha rekt opp 5 ganger fant jeg ut at sånn måtte det bli. Heldigvis begynte jeg med armene. Arm nr 2 er på pinnene nå.
Ikke noe kjapt arbeid akkurat...
Skulle så absolutt strikka på noen julegaver men finner ikke motivasjon til det akkurat nå.

Ei jente vi kjenner fylte 21 i går og fordi at mannen glemte å kjøpe gave (blomster) i dag så satte jeg meg ved symaskinen. Ho skal feire i morgen så jeg hadde god tid til å finne på noe
Det ble en veske til frøkenen med bilde av hunden hennes på. Vanskelig å ta noe fint bilde. Håper ho blir fornøyd. Det er lomme inni til nøkler og mobil. 

Har ikke så mye å blogge om i dag. Full uke på jobb og kjempeforkjøla så det er ikke så mye som skjer om dagen.

Ønsker deg og dine en kjempefin helg, håper du har tid til å legge igjen en liten kommentar til meg :D

Kommentarer

Unknown sa…
Deilig å ha noe å holde på med når de andre vil sette seg foran tv og se på noe som ikke interesserer. Flott veske. :))
Tovepia sa…
Her er det dans på Tv, men nå nyheter:)
Flott gave du gir bort, denne blir nok godt mottatt!
Kåpa di gleder jeg meg til å se, herige farger!
God bedring og kos deg som best du kan;) Klem fra meg;)
Unknown sa…
Kåpa blir rålekker, og flott veske også!

Her har hjemme-alene-kvelden også blitt brukt uten tv, men med strikketøy og gamle radioprogrammer på pc-en :)

Det stemmer at jeg var innom i Maura av og til - jeg savner butikken din! Men håper i det minste å få somlet meg opp på Strikkemaura snart - kanskje allerede på mandag?

Fortsatt god helg!
Den kåpa blir lekker! Nydelige farger du har valgt! Veska ble en mye finere presang enn blomster, tenker mottaker ble fornøyd! :)
Anonym sa…
Den kåpa er i mine farger.... hehe. Nydelig. gleder meg til å se den ferdig...

håper du blir frisk snart...

Monelone

Populære innlegg fra denne bloggen

Godt nytt år