Verdens rareste...

Dette må jo være verdens rareste marihøner *knis* men jeg sa at jeg skulle lage meg marihøne tøfler som jeg skal bruke på strikkekafè og slik ble de. Brukte denne oppskriften og PT 3 på pinne 7. Det kan hende at jeg gjør noe med øynene, eller kanskje ikke....

Nå er jeg hjemme på 3.dagen med influense. Det er utrolig kjedelig. Vil heller være på jobbene som jeg trives så godt i. Prøver å strikke litt men det blir ikke så mye egentlig, orker ikke så mye og vanskelig å motivere meg selv. Tar helga med ro så håper jeg at jeg er frisk til uka. Er ikke så lurt å smitte alle andre heller da....

Kanskje det kommer flere innlegg snart, har jo tid til det nå ;)

Ha ei super flott helg :D

Kommentarer

Unknown sa…
Jeg synes tøflene var artige. Du har fått fint til å lage marihøne tøfler.
Klart det er ikke det samme å være hjemme når en er syk, da har man jo egentlig mer enn nok med å komme seg til hektene igjen og humøret er labert. God bedring, det er bra det er helg.Så du kan bli litt pleiet. :))
gyldenkron sa…
Så nusselige marihøner. De ble jo søte jo.
God bedring til deg.
LilleAsk sa…
Så herlige marihøner du har lagd. Øynene var prikken over i'en synes jeg. God bedring og god helg.
Randi sa…
Ååååååååååååååå de ble kjempesøte :D

God bedring og god helg :) Bamseklem fra meg :)
Anonym sa…
Dem va jo kjempefine da Sissel. Merete
Kjempeartige tøfler, helt personlige og ingen som har helt maken! :)
Så herlege marihøner!! God bedring. Slapp av godt i helga så du vert frisk igjen.
Tonemi sa…
Så søte tøflene var:) Og for noen hveteboller du frister med:)
men også verdens søteste:))

Klem fra Eli
Nina sa…
De ble jo så flotte! Og de ser veldig gode og varme ut også!!
Ha en kjempefin dag!
Hilsen Nina
cille sa…
Kjempe flotte marihønetøffler spørr du meg! Og ja...jeg har lurt på det samme om døgnet har fått færre timer, eller kanskje det er alderen som gjør seg gjeldene og allt går litt tregere...! Takk for koslig besøk! Så mye fint du lager forresten!
tintin sa…
knalle!!!!!!!!!!!!!!!!

Populære innlegg fra denne bloggen

Godt nytt år